Kurier dla firm – jak wybrać i nawiązać współpracę?
Jeśli prowadzimy sklep internetowy lub mamy inne przedsiębiorstwo związane z wysyłką produktów, potrzebujemy rzetelnego i sprawdzonego dostawcy. Nasze produkty muszą trafiać do klientów szybko, w nienaruszonym stanie, a kurier musi z nami pewnie współpracować. Wiele firm oferuje swoje usługi, mając różne oferty i zachęcające ceny. Jednak jak wybrać te jedną, która będzie spełniać nasze oczekiwania i będziemy z nią mogli podjąć długotrwałą współpracę?
Jakie firmy kurierskie możemy wybrać?
Każda firma oferująca swoje usługi na naszym krajowym rynku jest chętna do podjęcia współpracy. Dla obu stron są to korzystne umowy, dlatego łatwo jest znaleźć rzetelnego kuriera do dostarczania naszych produktów wprost pod drzwi klienta. Aby być pewnym wybieranej firmy powinniśmy wybrać jedną ze sprawdzonych i doświadczonych marek. Oczywiście przed ich wyborem należy sprawdzić opinie, rankingi i zasady współpracy. Jednak najpierw zapoznajmy się z dostępnymi opcjami.
Kurier DPD to jednej z najczęściej wybieranych kurierów do dłuższej współpracy. Sklepy chcąc mieć takie inne opcje dla swoich klientów często podpisują współpracę z kurier InPost. W ostatnim czasie coraz bardziej popularny staje się także Pocztex, czyli kurier Poczty Polskiej. Oczywiście możemy także wybierać spośród innych firm, takich jak kurier DHL, UPS czy GLS.
Jak nawiązać współpracę?
Aby znaleźć najbardziej korzystną ofertę, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Mowa tu o pośredniku, który znajdzie dla nas najlepszą opcję, dostosowaną do ilości wysyłek, ich rodzaju, wielkości i innych szczegółowych danych. Aby znaleziona oferta była jak najlepsza, warto skorzystać z usług takiej firmy pośredniczącej, która zrzesza wszystkie możliwe firmy. Wtedy mamy pewność, że lepszej cenowo i jakościowo oferty nie znajdziemy.
Od czego zależy to, jak będzie przebiegać współpraca z kurierem?
Współpraca zależy od kilku czynników. Oczywiście w takiej długotrwałej współpracy tani kurier i tak jest bardzo opłacalny, na pewno bardziej niż w indywidualnym zamawianiu. Jednak sama oferta cenowa dla naszej firmy może mieć różną wartość. Przede wszystkim, jeśli w miesiącu wysyłamy naprawdę dużo zamówień, od razu cena kuriera spadnie. Im więcej przesyłek kurierskich, tym mniej zapłacimy za każdą z nich. Nie zapominajmy też, że przy dłuższej współpracy cenę możemy negocjować, aby była zadowalająca dla nas i dla kuriera.
Kto może nawiązać współpracę z kurierem?
Nie musimy mieć dużej firmy żeby nawiązać owocną współpracę. Kurierzy współpracują także z osobami prywatnymi, które prowadzą sprzedaż internetową oraz z małymi przedsiębiorcami. Dodatkowo, korzystając z usług pośrednika, znajdzie on dla nas najbardziej korzystną cenowo ofertę, dlatego nie będziemy tracić więcej czasu na poszukiwanie, umawianie i negocjowanie kosztów. Warto skorzystać z takich usług dla zaoszczędzenia czasu i pieniędzy. Nawiązana współpraca z pewnością będzie udana dla obu stron.
Leave a reply
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.